גיזום עצי פרי

תוכן עניינים

שירות גיזום עצי פרי הינו שירות מבוקש במיוחד בעונת החורף בכדי לעודד צמיחה מחדש, זמן השלכת הוא זמן טוב ביותר לביצוע גיזום במקרים של עצי פרי נשירים. את פירות ההדר מומלץ לגזום בסוף החורף, ישנן סיבות לכל פעולה ולזמני הביצוע ולכן עליכם לפנות למומחים בתחום שיעשו זאת עבורכם. פעולה זו חשובה כיוון שבזמן זה אנו יוצרים חידוש, ניקוי ומכוונים צמיחה מחדש של העץ.

גיזום עצי פרי

כאשר ישנו שטח גדול שבו מגוון רב של עצי פרי אנו עלולים למצוא מזיקים רבים שיכולים להרוס את העץ, גיזום עצי פרי נותן מענה גם למקרים הללו. ידוע כי מזיקים הורסים את העצים והופכים אותם לא רק ללא יעילים, אלא לגורם למשיכת מזיקים לא רצויים. אף אחד לא יירצה לשמור עץ כזה. כדי לתת מקסימום מענה במינימום מחיר איכות הגיזום מספקת לכם שירות גיזום עצי פרי במחירים משתלמים.

מהו שירות גיזום עצי פרי ?

גיזום עצים

אם יש לכם עצי פרי בגינה הפרטית או בשטח שלכם המטרה שלכם היא בטח גם ליהנות מהיופי של הפרי וכמובן מטעמו. ישנה חשיבות רבה לניקוי העצים, כיוון שהניקוי יספק לכם פירות טעימים באיכות גבוהה. כאשר אתם מעוניינים לגרום לעץ שלכם לצמוח נכון עליכם להבין שאם תבצעו את הפעולה באופן עצמאי אתם עלולים להזיק לעץ ולגדילתו. חיתוך בזווית לא נכונה ובמקום הלא נכון יכול להרוס את חיי העץ ולגרום לו לנזקים רבים.

מומחים לגיזום עצי פרי הדר

גיזום עצי פרי

ישנם טיפים חשובים שיש לדעת לפני שמבצעים גיזום עצי פרי:

  • יש להתחיל לגזום מהחלק העליון
  • יש לשים לב לזווית בה מבצעים את הגיזום
  • יש לבצע חיתוך נכון שיגרום לאור לחדור אל העץ ובכך לספק לו את מה שהוא צריך

 

ישנם טיפים נוספים שמיועדים ספציפית לסוגי עץ שונים ( עצי הזית, עצי הדר ועוד). יש לבצע גיזום עצי פרי בהתאם לסוג העץ ולכן חשוב להשתמש בשירותי איכות הגיזום לשם מענה יעיל שיעניק לכם את השירות לו אתם זקוקים. בנוסף חשוב לדעת שישנם סוגי עצים שלא צריך לגזום אותם ולכן לפני כל פעולה חשובה לקבל ייעוץ לפניי ביצוע.

חברת שירותי גיזום עצים המובילה בישראל !

עבודה באחריות באמינות ושירות
גוזם באישור משרד החקלאות
עבודות מנוף ועבודות טיפוס
עובדים עם כל סוגי העצים

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!