גיזום עצי דקל

תוכן עניינים

עצי דקל  הם סוגי העצים הנפוצים ביותר בארצנו. הם מושכים את העין, גובהם והגזע הדק שלכם יוצר נראות מרשימה. הענפים פרוסים לגובה ואינם מפריעים לסביבה ולכן הם הפכו לעצים מבוקשים. לעתים כדי לשמור על בריאותם ולתחזק אותם בצורה נכונה יש צורך להשכיר שירותי גיזום עצי דקל, ישנן חברות שמתמחות בשירות זה.

איך לגזום עצי דקל?

בגלל העובדה שעצי הדקל גבוהים יש לבחור בחברה שמתמחה בשירות גיזום עצים גבוהים ומתן מענה עם הציוד המתאים לשם כך. יש לעבוד עם חברה בעלת וותק בתחום שיש לה רישיון עבודה לגובה כדי לבצע זאת. עצי הדקל הפכו לסמל של מדינת ישראל ולכן חשוב לנו לשמור על איכותם. העץ אינו מזיק כלל אם מטפלים בו בצורה נכונה ובאופן מתמיד.

מצא את האיש מקצוע המתאים עבורך על ידי המלצות, חיפוש מומחים בעלי ניסיון והתאמת הצעת המחיר הטובה ביותר עבורך. שירות גיזום עצי דקל ניתן לעיריות, מוסדות, חברות ואף לאנשים פרטיים. לא פעם, העץ מוציא לכלוך רב והגיע הזמן להוריד את ענפיו. בחרו בחברה שתעניק לכם אחריות לזמן ארוך ועבודה איכותית שתספק אתכם.

כמה עולה לגזום עצי דקל בישראל ?

מחיר גיזום עצי דקל משתנה בהתאם לגובהו, כמות העצים והציוד הדרוש בכדי לבצע את הפעולה. יש לתאם ציפיות מראש בכדי לקבל הצעת מחיר הוגנת שמתאימה עבורכם. טווח המחירים יהיה בין מאות לאלפי שקלים בהתאם למשתנים שהזכרנו קודם. ישנם פעמים בהם נצטרך להוסיף מנוף סל לגיזום לצורך ביצוע העבודה ולכן המחיר ישתנה בהתאם, תדאגו לפרט בדיוק את מאפייני העבודה ובמה זה כרוך כדי שייתנו לכם את כל העלות ללא תוספות מפתיעות.

 

מחירי גיזום עצי דקל משתנים בהתאם לדרישות, אם אתם מגדלים עצים מסוג זה עליכם לדאוג לטיפוח שלהם ולניקיון העץ. ככל שתעשו זאת יותר, כך העץ יישמר לטווח זמן ארוך יותר ולא יזמין אליו מזיקים. טיפוח ושימור העץ הוא חשוב ביותר, אם אתם עדים לעצים לא בריאים בסביבתכם המליצו על גיזום או כריתה ובכך תשמרו על השכונה שלכם נקייה ואסתטית

חייגו עכשיו!

חברת שירותי גיזום עצים המובילה בישראל

עבודה באחריות באמינות ושירות
גוזם באישור משרד החקלאות
עבודות מנוף ועבודות טיפוס
עובדים עם כל סוגי העצים

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!