גיזום עצים בתל אביב

תוכן עניינים

גיזום עצים בתל אביב, כריתת עצים חשוב מאוד להזמין חברת מקצוענים עם המון שנים ניסיון, עם כל התעודות כמו גוזם מומחה. חברת שיש ביטוח מלה עם 100% אחריות.

איכות הגיזום חברתנו יש את כל זה.

אל תחכה, להתקשר עכשיו 0527761004

גיזום עצים בתל אביב

כמה עולה גיזום עצים בתל אביב?

הממוצע לכרות עצים, זה תלוי בעצים. כמה גדול וכמה הוא גבוה.

לכן, עבודת גיזום העצים מצריכה שימוש בטכניקות שונות של טיפוס, שימוש בסולמות גבוהים ואף שימוש במנוף. כל סוגי השיטות האלו מצריכות ידע מקצועי וניסיון, ולכן לא ניתן לבצע אותם ללא ההכשרה המתאימה. גם אם העצים הם עצים נמוכים יותר, ונמצאים בשטח החצר הפרטית שלכם – אינכם יכולים לגזום אותם באופן חוקי מבלי להיעזר בשירותיה של החברה המקצועית המתאימה.  

שימוש במנוף. כל סוגי השיטות האלו מצריכות ידע מקצועי וניסיון, ולכן לא ניתן לבצע אותם ללא ההכשרה המתאימה. גם אם העצים הם עצים נמוכים יותר, ונמצאים בשטח החצר הפרטית שלכם – אינכם יכולים לגזום אותם באופן חוקי מבלי להיעזר בשירותיה של החברה המקצועית המתאימה.  

 

מחפשים גיזום עצים בתל אביב?

חברת איכות הגיזום הנה חברה מובילה בתחום גיזום העצים בתל אביב ופועלת 20 שנה. עבודה גבוה הכולל ביטוח מלא ורישיונות לעבודה בגובה כולל מנוף. עבודות בגובה או  בטיפוס דורש אישור גובה.   

גיזום עצים תל אביב

מה עושים עם עץ שגדל קרוב מדי לחלון?

יש לגזום רק את הענפים הקרובים לבניין ולהסיח את צמיחה של הענפים לצד הנגדי מהבניין . אין להסיר את צמרת העץ. צריך להבין שהעץ הוא אורגניזם חי, הדורש טיפול שותף ואף אהבה. הטיפול בעץ צריך להיעשות במנות קטנות. הורדה אגרסיבית של חלקים מהעץ פעם בשנה אינה הדרך הנכונה. אמנם טיפול מדי כמה חודשים הוא יקר מעט יותר, אך יתברר כרווחי מאוד בטווח הארוך. העץ מעלה את ערך הדירה, מקנה מראה "ירוק בעיניים", מצל בקיץ ואף מעניק מעט פרטיות מהשכן, וכל מה שהוא צריך זה חברה מקצועית.

חברת שירותי גיזום עצים המובילה בישראל !

גיזום עצים תל אביב
עבודה באחריות באמינות ושירות
גיזום עצים בתל אביב
גוזם באישור משרד החקלאות
עבודות מנוף בתל אביב
עבודות מנוף ועבודות טיפוס
גיזום עץ
עובדים עם כל סוגי העצים

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!