גיזום עצים ברחובות

תוכן עניינים

עבודות גיזום נעשות לצורך בטיחותי ולצורך שמירה על הצמיחה הנכונה של העץ, הניקיון שלו ושל סביבתו. לא פעם יוצא לנו לראות עצים בסכנת נפילה, מדרכות מלוכלכות עקב נפילה של ענפים יבשים או פירות שנשרו מהעץ. את התופעה הזו העירייה צריכה לעצור ולכן היא מזמינה שרותי גיזום עצים ברחובות או בעיר עליה היא אחראית. איכות הגיזום מעניקה שירותים לעיריות בכל אזורי המרכז והיא בעלת אישור גיזום ממשרד החקלאות, אישור שבלעדיו אסור לעסוק במקצוע זה.

גוזם מקצועי ברחובות!

לעבודת גיזום עצים מול עיריות, מועצות מקומיות ואזוריות או חברות ציבוריות אחרות יש צורך לא רק בתעודה רשמית, אלא גם בניהול צוותים ומספר עובדים לשם מתן עבודה יומיומית ללא הפסקות. אנו מחזיקים צוותים מומחים ויכולים לספק לכם עבודה רציפה עד לסיום הפרויקט הדרוש. למען אספקת שרות עבודה לגובה במקרה הצורך אנו מעמידים לרשותכם גם עובדים עם אישורי עבודה לגובה שיוכלו לבצע עבודת גיזום עצים ברחובות או בעיר אחרת גם אם היא בגובה. אנו מספקים עבורם גם את כל הכלים והציוד הנדרש לביצוע המשימה. לפני ביצוע הפעולה נשמח לשלוח לכם מפרט המכיל את כל עבודת הגיזום והשלבים של התהליך בכדי שתדעו בדיוק למה לצפות. אנו שקופים אל מול הלקוח וחשוב לנו לתת לו את כל המידע הדרוש לו.

גיזום עצים בכל רחבי הארץ!

אנו בעלי ידע בתחום האנטומיה והפיסיולוגיה של העצים, אנו יודעים היטב כיצד לגזום עץ בכל שלבי חייו, החל מהרגע שהוא צעיר ועד שהעץ כבר בוגר. כל תהליך דורש דרך פעולה שונה. תוך כדי פעולת הגיזום אנו שמים דגש גם על טיפול ועיצוב העץ במידת הצורך. בנוסף אנו יודעים להעריך את סיכוני העץ ולייעץ לכם אם העץ יכול להוות סכנת נפילה ומה עושים כדי למנוע זאת. הצוות שלנו מוכן לעבודה מכל סוג בעולם הגיזום, הוא מגיע מצויד עם נעליים גבוהות ובטיחותיות, ציוד מגן כמו כובע ומשקפיים וכל מה שדרוש כדי לבצע עבודה איכותית ומקצועית.

עבודות גיזום עצים ברחובות או בכל עיר אחרת, זה אנחנו, בגלל הניסיון, המקצועיות והאיכות.

חברת שירותי גיזום עצים המובילה בישראל !

עבודה באחריות באמינות ושירות
גוזם באישור משרד החקלאות
עבודות מנוף ועבודות טיפוס
עובדים עם כל סוגי העצים

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!