גיזום עצים בפתח תקווה

תוכן עניינים

בפתח תקווה יש תנופת בנייה וצמיחה גדולה בשנים האחרונות, וניתן לראות עצים רבים שצצו בעיר המרכזית. כמו באזורים אחרים בארץ, העצים במרחב הפרטי והציבורי בפתח תקווה זקוקים לטיפול וטיפוח באופן קבוע. כחלק משגרת הטיפול הזו, חשוב לבצע גיזום עצים בפתח תקווה באופן מקצועי. הודות לגיזום, ניתן לאפשר לעצים לגדול בצורה מיטבית, מה שמוסיף חן ויופי לסביבה העירונית בפתח תקווה.

למה חשוב לבצע גיזום עצים בפתח תקווה?

אחת המטרות של גיזום עצים היא לטפח את המראה שלהם ולגרום להם להיראות סימטריים. אולם, מדובר במאפיין חשוב פחות לעומת התפקידים המרכזיים של גיזום עצים:

  1. מניעת פגיעה בסביבה – צמיחה של עצים בסביבה ציבורית וגם פרטית צריכה להיות מבוקרת. כאשר לא גוזמים עצים בצורה הנכונה ובזמן הנכון, הם עלולים להפריע לסביבה. ענפים גבוהים מדי מפריעים לחוטי חשמל, עוברים מעל גדרות של שכנים וחוסמים את חדירת אור השמש לחלקי העץ. עצים עם ענפים גדולים מדי עלולים לסכן אנשים מפני שהענפים עלולים להישבר, וכאשר יש יותר מדי פירות על העצים, הם נופלים או נרקבים.
  2. גדילה מיטבית של העץ – כאשר ענפים או עלים נהיים צפופים מדי, קרני השמש לא יכולות לחדור ביניהם. אם זה קורה, החלקים המוצלים של העץ לא מקבלים מספיק אור שמש ולא גדלים כמו שצריך. לכן, צריך לבצע לעתים גיזום עצים בפתח תקווה ולאפשר להם לקבל את כמות השמש שהם צריכים.
  3. מניעת מחלות ופלישה של מזיקים – כאשר לא מטפחים עצים בצורה הנכונה ובזמן הנכון, הם נעשים פגיעים בפני מזיקים ומחלות שונות. כאשר מסירים חלקים שמושכים מזיקים או חלקים שמפתחים מחלות, אפשר להציל את העץ ולמנוע את הכריתה שלו.
גיזום עצים
גיזום עצים

גיזום או כריתה: מה חשוב לדעת?

גיזום עצים בפתח תקווה שונה מכריתה של עצים. כאשר כורתים עצים, מפסיקים בעצם את הגדילה והצמיחה שלהם. בעת גיזום של עצים, עדיין מאפשרים להם לצמוח מפני שמסירים מהם ענפים וחלקים שמפריעים לצמיחתם ולמראה שלהם.

אולם, יש גבול דק שעובר בין כריתה ובין גיזום. אם מסירים חלקים גדולים מהעץ, צריך לקבל בשביל זה אישור מפני שגיזום מהסוג הזה נחשב ככריתה. לכן, אם יש צורך לבצע גיזום עצים בפתח תקווה בצורה מסיבית, יש לקבל לשם כך אישור מיוחד מקק"ל או מפקיד היערות האזורי.

לכן, אם צריך לבצע כריתה של עצים, כלומר לבצע פעולה בלתי הפיכה, צריך לשם כך אישורים וגם עבודה עם חברה מקצועית בתחום.

גיזום עצים מקצועי בפתח תקווה

גיזום של עצים, נמוכים או גבוהים, צריך להתבצע באופן מדויק ומקצועי. כאשר גוזמים עצים צריך לקחת בחשבון גורמים רבים, כמו סוג העץ, הענפים שצריך להסיר, העלים שצריך להסיר, כמות החלקים שצריך להסיר, כיוון האור, ועוד. בנוסף, צריך לדעת כיצד לגזום עצים באופן שימנע נזק להם ולסביבה.

כאשר מסירים ענפים בצורה לא נכונה, לא רק שהם עלולים לקרוס ולהישבר, הם גם עלולים להפוך לעקרים. כלומר, אם מסירים ענף בנקודה הלא נכונה, הוא עשוי להפסיק לצמוח.

בנוסף, גיזום של עצים צריך להתבצע עם הכלים הנכונים ביותר למשימה. גוזם מקצועי גם ישתמש בכל כלי הבטיחות הנדרשים לעבודה, כולל כלים לעבודה בגובה וביטוח עבודה וגיזום. לכן, כאשר צריך לטפח עצים ולבצע גיזום עצים בפתח תקווה, צריך להשאיר את העבודה בידי המקצוענים.

איך לבחור גוזם עצים מוסמך בפתח תקווה?

גיזום של עצים זו עבודה מורכבת, וחשוב שלא להשאיר אותה בידי חברת גננות או טיפוח גינות. מדוע? מפני שלחברות הללו אין את האישורים הנדרשים לבצע גיזום או את הכלים והביטוחים המתאימים למשימה.

איש מקצוע בתחום הגיזום ידע לזהות באופן מדויק את הענפים שזקוקים לגיזום ולהוציא לפועל את גיזום העץ בצורה הטובה ביותר. גוזם מומחה הוא גם מקצוען שעבר התמחות במשרד החקלאות, כך שחשוב לבחור בגוזם שיש לו גם ניסיון וגם ידע מקצועי בתחום.

גיזום עצים בפתח תקווה צריך להתבצע לעתים עם כלים לעבודה בגובה, כמו מנופים, סלי הרמה, כלי גיזום, ועוד. לכן, אסור להתפשר על איכות העבודה כאשר צריך שירות גיזום עצים.

גיזום עצים בפתח תקווה עם חברה מקצועית

אם אתם מחפשים חברה עבור גיזום עצים בפתח תקווה, הגעתם למקום הנכון. חברת 'איכות הגיזום' מעניקה מזה מספר שנים שירותי גיזום עצים בכל רחבי הארץ, לרבות פתח תקווה. עובדי החברה שלנו מוסמכים כולם בגיזום וטיפוח עצים, וכן מוסמכים לעבודה בגובה, כך שאנו יכולים להעניק לכל לקוחותינו את השירות המקצועי ביותר בתחום.

באיכות הגיזום אנו מבצעים כל משימה באופן מותאם אישית ובודקים כל עץ לפני ביצוע פעולה מכל סוג שהיא. הגוזמים בחברה בודקים את סוג העץ, את הענפים שזקוקים לגיזום, האם יש לעץ מחלות, היכן צריך לבצע את הגיזום, ופרטים נוספים שחשובים עבור מלאכת הגיזום.

אם אתם זקוקים לשירות ייעוץ, אנו זמינים לכל מטרה ונשמח לתת לכם מענה מהיר עבור כל צורך.

אקליפטוס עץ מיוחד בפתח תקווה

פתח תקווה יש עץ מיוחד לתייר ולמקומיים.
סיפור גדול מאוד, ענק, יפה, ובעל סיפורים חשובים לספר.
איקליפטוס ריחני לימון זה ( עץ מסטיק) בפתח תקווה הוא אחד ביותר בישראל.
אנשים אוהבים לקטוף את העלים היבשים הנופלים על העץ הזה ולמרוח על הידיים בניחות ארומה ייחודי מאוד.

מה הסיבה שצריך לגזום עצים בגינה הפרטית?

אחד הסיבות העיקריות לגזום עצים בפתח תקווה
גיזום העצים האלו בחצרכם יהפוך אותם לבריאים, פרודוקטיביים ויפים. והכי חשוב, גיזום יעשה את העצים שלך בטוחים ויסייע להם לגדול.
כאמור, גיזום משפיע על מראה העץ. על ידי כריתת גפיים מתות או הסרת חלקי העץ שצומחים מהר יותר מאחרים, אתה נותן לעץ שלך מראה חדש לחלוטין.
בעיקרון, זה כמו תספורת לעץ שלך. טיפוח טוב מועיל לעצים, מכיוון שהוא משפר את צורת העץ. זה חשוב במיוחד לעצים שנטעתם למטרה היחידה להוסיף אפיל אסתטי.
כדי לעזור לעץ לצמוח.
עץ הערער בחצר שלך יוכל לעמוד טוב יותר במזג אוויר קשה לאחר שנגזמו. כששירות עץ מקצועי משתמש בטכניקה הנכונה, לגיזום העץ יש את היכולת לחזק את השורשים, מה שבסופו של דבר אומר שהעץ בריא יותר ויכול להחזיק מעמד טוב יותר בסערה. יתר על כן, גיזום יכול לעזור לסניפים החדשים לצמוח.
לעודד ייצור פירות
כל סוג עץ המייצר פירות נהנה מגיזום. על ידי הסרת גפיים מתות, אתה מקדם בריאות טובה יותר בעץ, מכיוון שעץ מת הופך את העץ ליותר רגיש לזיהום וחרקים.

כרסום שורשים-הוצעת שורשים- בפתח תקווה

כרסום שורשים זה שירות להוצאת הגדם לאחר כריתה זה ניתן אל ידי מכונה מיוחדת להוצאת השורשים. שורשים היא בעיה לא קטנה פתח תקווה איכות הגיזום מציעה פתרונות לשורשים הרחקה של השורשים מיפני צינורות ותשתיות מתיחת לאדמה אל ידיי ירייה כימיקלית שמרחיקה את השורשים לצמיתות אנחנו נותנים פטרון ללא פגיעה בעץ ושמירה אל איכות הסביבה

כרסום שורשי עצים
כרסום שורש

חברת שירותי גיזום עצים המובילה בישראל !

עבודה באחריות באמינות ושירות
גוזם באישור משרד החקלאות
עבודות מנוף ועבודות טיפוס
עובדים עם כל סוגי העצים
ביקורות של לקוחותינו
שי יותם
שי יותם
כריתת עצים מסוכנים
קרא עוד
היה לנו עץ שקרס ונפל על בנין אחר .התקשרנו לאלי שישר הגיע ותור עבודה מקצועית גזם את העץ עד התחתית ועשה עבודה מאוד מקצועית ותוך כדי גם דאג לפנות את כל הגזם שנשאר מן העץ .בן אדם ישר אכותי ממליץ בחום רב
Menachem Shoval
Menachem Shoval
גיזום
קרא עוד
תקשורת טובה, עבודה זהירה, עבודה נקייה
מריה לוי
מריה לוי
כריתה
קרא עוד
אלי נענה לשיחת טלפון בדקה ה90 כשעת קרס אצלנו בבניין וזה ממש הייתה סכנת חיים. הוא הגיע מהר טיפל במקצועיות רבה. אלי אתה אדם טוב, מקצועי ואמין. תודה רבה לך
הקודם
הבא

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!