גיזום עצים בחולון

תוכן עניינים

גיזום עצים זה משהו שאתם חייבים לעשות, כדי לגרום לעץ שלכם לצמוח נכון, לנקות את הלכלוך ואת העלים היבשים בו וכדי לנקות אותו ממזיקים. אך חשוב יותר לתת לבעל מקצוע לעשות את המשימה ולא לבצע אותה עצמאית כיוון שטיפול לא נכון וחיתוך שנעשה לא על פי הדרוש הורס את הצמיחה של העץ ומזיק לו לטווח הארוך. אם אתם מחפשים שרותי גיזום עצים בחולון אז נסביר לכם מה אתם צריכים לדעת.

תחילה עליכם לחשוב מה הצרכים שלכם, מדוע אתם מחפשים שרות גיזום עצים בחולון?

דילול וקיצור ענפיםדילול ענפים נעשה כאשר יש ריבוי ענפים. כל ענף צריך ליהנות מהמרחב שלו, זה חשוב לצמיחתו התקינה של העץ ולהבשלת הפרי עליו. לעיתים מבצעים קיצור ודילול לשם הקטנת העץ בגלל שהוא מפריע לסביבתו, חוסם חלונות או כניסה למקומות מסוימים. בנוסף קיצור הענפים מאפשר חדירה של אור השמש, מה שחשוב לצמיחת העץ, זה מאפשר גדילה מהירה יותר של פירותיו.

מדוע לא כל אחד יכול לגזום עצים

טיפול בריאותי בעץ לעיתים העץ נחשף למזיקים שגורמים לו להיות "חולה" הוא מתחיל להצמיח סימנים מוזרים על העלים, העלים הופכים לצהובים ועוד. זה מעכב את התפתחות העץ. אנשים רבים מזמינים שרות גיזום עצים בחולון או בכלל (תלוי באזור מגוריכם) כדי להיפטר מהמזיקים וממחלת העץ. אנו יודעים לתת את הפתרון למזיקים, פתרון שמטיב גם לעץ. כאשר העצים החולים אינם מטופלים הם נהרסים ועלולים ליפול ולגרום לנזק רב לסביבתם ולכן חשוב לטפל בהם וכמה שיותר מהר. גם אם העץ אינו חולה נוטים לבצע גיזום לשם צמיחה נכונה ובריאה יותר.

גיזום עצים מקצועי בחולון

התאמת העץ לצרכי הטבעלעיתים העץ מאבד את הכיוון הנכון, הוא צומח לכיוון הלא נכון והוא עלול לגדול עקום מה שיכול לגרום לו ליפול עם הזמן. לשם כך חברות גיזום עצים בחולון, כמו איכות הגיזום משתמשות בפעולת הסחה, פעולה שגורמת לעץ להסיט את הכיוון אליו הענפים גדלים.

חשוב לציין שכל עץ מתנהג אחרת ורק מומחים בתחום יוכלו לייעץ לכם אם העץ באמת חולה, האם הוא צריך פעולת דילול או הסחה או שבכלל אין צורך לגעת בו. ישנם סוגי עצים שלא כדאי כלל לגזום אותם ולכן מומלץ להתייעץ על פעולת הגיזום לפי סוג העץ.

חברת שירותי גיזום עצים המובילה בישראל !
עבודה באחריות באמינות ושירות
גוזם באישור משרד החקלאות
עבודות מנוף ועבודות טיפוס
עובדים עם כל סוגי העצים

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!