גיזום עצים בגובה

תוכן עניינים

כמו כל העצים, יש לקצץ ולגזום עציםב גובה מדי פעם כדי לשמור עליהם במצב בריאותי מיטבי, וגם מטעמי בטיחות.

הסר ענפים מתים. הורידו עצים מסוכנים. גזום ענפי עצים חלשים או צרים זוויתיים המשתלשלים על בתים, אזורי חניה, מדרכות וכל מקום שנופל בגפיים עלולים לפגוע באנשים או לפגוע ברכוש. חסל ענפים המפריעים לרמזור, תמרורים וחוטי תקורה. אל תנסה לגזום ליד חוטי חשמל ושירותים. צרו קשר עם חברות שירות או עובדי אחזקה בעיר כדי לטפל בזה. גזום ענפים שמסתירים ראייה בצמתים. מטעמי אבטחה גזמו שיחים או ענפי עצים שמסתירים את הכניסה לביתכם.

גיזום עצים בגובה – איך עושים זאת נכון?

גיזום עצים בגובה הופך את תהליך הגיזום למאתגר יותר, זה כבר לא רק גיזום ענפים שנמצאים על עץ נמוך ולא גיזום עצי פרי, אלא יש צורך בציוד מיוחד להגיע אל גובה העץ ולבצע את העבודה מגבוה. האתגר בעבודה בגובה ידוע, לא תמיד קל לראות הכל, אף עבודה לא נוח לבצע בגובה, הקרקע תמיד מהווה בסיס טוב לביצוע משימות. לכן כשאתם מעוניינים לבצע תהליך מסוג זה עליכם לבחור בחברה שיודעת כיצד לנהל עבודה בגובה וכזו שדואגת לעבודה בטיחותית בגובה עם עבור עובדיה.

עצים רבים מגיעים לגובה רב ויש צורך לעיתים לגזום אותם מסיבות שונות: מזיקים, החייאת העץ ועוד. ביצוע עבודה כזו דורשת לא רק רישיון עבודה לגובה, אלא גם רישיון ממשרד החקלאות לעסוק בתחום זה. אין לבצע עבודה זו באופן עצמאי, זוהי לקיחת סיכונים מיותרת. חברה בעלת ניסיון תעשה עבורכם את העבודה בזמן הדרוש בליווי הציוד הנכון ובכך תשיג עבורכם את התוצאות הרצויות.

גיזום עצים בגובה מקצועי!

 כאשר מבצעים גיזום עצים בגובה יש צורך לבחון את הסביבה בה העצים נמצאים, האם גיזום יכול להוביל להפרעות או סיכונים בזמן הפעולה? הזמינו את החברה לתת לכם הצעת מחיר ולבחון את התהליך יחד עם ההשפעות הסביבתיות. זכרו שלבצע תהליך כזה דורש מקצועיות רבה ותשומת לב לפרטים הקטנים כמו כיוון זווית החיתוך ולכן אין להתפשר על כל חברה ויש לעמוד על דרישות האחריות והבטיחות. סביר להניח שככל שלחברה יהיה ניסיון רב יותר כך תקבלו תוצאות טובות יותר שישמרו גם לטווח הארוך וישפרו את צמיחת העץ, לעיתים החידוש יוביל גם לצמיחה בריאה וגם להשפעה טובה של הסביבה הפיזית.

גיזום עצים בגובה נעשה בכדי למנוע מהעצים להפריע לחוטי חשמל, גגות או דברים אחרים. לעיתים יש סכנה שנפילה של ענפים מהעץ אשר יכול לגרום לנזקים אדירים. חשוב לעשות זאת בזמן הנכון כאשר יש צורך ולא לדחות זאת כדי להימנע מאי נעימיות במיוחד אם אתם מוסד ציבורי כמו בית ספר או משהו בסגנון כיוון שיש לכם אחריות רבה על האנשים שנמצאים בסביבתכם, גיזום עצים בבתי ספר ומוסדות הוא תנאי הכרחי לתחזוקה שוטפת.

חברת שירותי גיזום עצים המובילה בישראל !

עבודה באחריות באמינות ושירות
גוזם באישור משרד החקלאות
עבודות מנוף ועבודות טיפוס
עובדים עם כל סוגי העצים

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!