גיזום עצים בבת ים

תוכן עניינים

 

תחילה עליכם להכיר את סוגי העצים שיש לכם, האם העץ שלכם נושא עלים כל השנה? האם הוא נושר דווקא בחורף? או שאולי יש לכם עץ שנוטה להישבר ויש לחזק אותו? זה לא באמת משנה מה הסיבה אנו בטוחים שאם שקלתם לרכוש שרות גיזום עצים בבת ים, בטוח יש לזה סיבה טובה.

כעת חשוב להבין איזה חלק אתם רוצים לגזום ומדוע?

האם העצים שלכם צעירים או בוגרים כיוון שעבודת הגיזום שונה בכל אחד מהם. לאחר שיש לכם את כל המידע הדרוש חייגו לייעוץ ללא עלות לאיכות הגיזום והציגו בדיוק את הפרטים הדרושים לכם, אנו נדאג לתת לכם הצעת מחיר ולתשאל אתכם היטב כדאי להבין לעומק את העבודה הדרושה. 

במידה וההצעה תאושר נגיע עם כלים מכניים או ידניים ועם הציוד הדרוש (סולם, מנוף ועוד) כדי לבצע את הפעולה. כמות צוות העובדים תהיה בהתאם למורכבות העבודה, ככל שהעבודה תהיה מורכבת וגדולה יותר כך יגיעו יותר עובדים לבצע אותה. כדי שיהיה מי שייתן תמיכה נוספת לעובד, שיהיה מי שיסייע לנקודת מבט נוספת, להבאת ציוד ולכל מקרה אחר.

גיזום עץ בבת ים

גיזום עץ בבת ים

תהליך גיזום עצים בבת ים או בכלל נעשה תחילה במבט ראשוני והבחנה של העבודה שיש לבצע, לאחר ההבחנה נדאג להביא את כל הציוד הדרוש ולבדוק שהוא תקין לפעולה ונתחיל במשימה. אם חשוב לכם להבין מה הצעד הבא שאנו עושים נשמח לתאר בפניכם את שלבי התהליך ואת המטרה אליה אנו מכוונים ומדוע. אנו מקפידים על כללי הגיזום כדי לספק עבודה איכותית לאורך זמן. בנוסף אנו מקפידים לעבוד נקי, במחיר משתלם תוך הקפדה בזמנים ובציפייה שלכם.

חברת שירותי גיזום עצים המובילה בישראל !

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!