גיזום עצים באור יהודה

תוכן עניינים

 יש לכם עצים במרחב הפרטי באזור מגוריכם? לדוגמה אם אתם מתגוררים באור יהודה ואתם מעוניינים לגזום את העצים שלכם אז אתם צריכים להזמין שירות גיזום עצים באור יהודה. שרות זה יאפשר לכם לחדש את צמיחת העץ ולספק לכם נוחות בלתי מתפשרת במרחב שלכם.

לפני שאתם מזמינים שירותי גיזום עצים באור יהודה, תכירו את שלבי גדילת העץ ודרכי הגיזום של כל אחד מהם:

עץ צעיר לגיזום בואר יהודה!

ישנם עצי נוי ועצי פרי והגיזום של כל אחד מהם שונה. את עצי הפרי אנו נוטים לגזום פעמים רבות יותר, כיוון שעלינו לדאוג לטיפוח וגדילה מתמדת של העץ כדי לזרז צמיחת פרי. ישנם סוגי גיזום ייחודיים לעצים צעירים. ניתן לזהות עצים אלו על פי אורך הענף שלהם, בדרך כלל יהיה לפחות 2 מטר, אם אין תנאים שמפריעים לו לגדול.

עץ בוגר: עץ שגובהו לפחות 2 מטר מהקרקע. גיזום  עצים בוגרים דורשים תהליך עבודה אחר. הם בדרך כלל עצים שקיימים מעל 10 שנים והם מוגנים בחוקים שהממשלה קבעה ולכן אין לכרות אותם ללא אישור מיוחד. עקב כך רבים דואגים לגזום אותו כדי לגרום לו לצמוח טוב יותר או כי הוא מפריע לסביבתו. ישנן דרכי גיזום שונות לעץ בוגר ורק מי שמתמחה בתחום יידע לגזום עץ כזה בצורה נכונה.

גיזום וכריתת עצים באור יהודה!

יש חשיבות רבה לשיטות הגיזום בין סוגי העצים ושלביו ולכן עליכם לבחור בחברה שתיתן לכם שירות גיזום עצים באור יהודה. אנו לא ממליצים לעשות זאת באופן עצמאי כיוון שטיפול לא נכון בעץ יגרום לו נזק וצמיחתו יכולה להיפגע. לא כולם יודעים להבדיל בין סוגי העצים והשלבים שלהם ולכן זה רק מחזק את הטענה שיש להזמין חברה שתעניק לכם את השרות, הם יודעים בדיוק את שלבי העבודה ומה נכון לעשות קודם.

 

חשוב לשמור על עצים ועל הטיפוח שלכם כיוון שהם מהווים לנו נוי ואווירה נעימה, הם מספקים לנו חמצן, חלקם נותנים לנו פרי, הם מסייעים לסילוק גז וחממה ועוד. לעצים בוגרים קיימים יתרונות נוספים לדוגמא, הם מסננים אוויר מזוהם. כעת אנו מבינים את חשיבות העצים עבורנו ולכן אנו נדאג להשתמש בשרותי גיזום עצים באור יהודה במקום לעשות זאת עצמאית.

חברת שירותי גיזום עצים המובילה בישראל !

גוזום עצים באור יהודה
גיזום עצים תל אביב
עבודה באחריות באמינות ושירות
גיזום עצים בתל אביב
גוזם באישור משרד החקלאות
עבודות מנוף בתל אביב
עבודות מנוף ועבודות טיפוס
גיזום עץ
עובדים עם כל סוגי העצים

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!