גיזום וכריתת עצים

תוכן עניינים

שירותי גיזום וכריתת עצים נעשים על ידי אנשים שמתמחים בשירות זה בלבד. אין לעשות זאת עצמאית ואף לא לבצע זאת בחברות אשר לא קיבלו אישור רשמי לביצוע הפעולה. מכיוון שתהליך כזה דורש אישור מיוחד לכריתת העץ ורישון לעסוק בתחום זה, רישיון רשמי ממשרד החקלאות. אנו באיכות הגיזום מובילים את התחום החל משירות באזור הצפון ועד גיזום וכריתת עצים במרכז.

הערך המוסף שלנו מגיע לא רק עם הניסיון הרב שנים שיש לנו. אלא עם העובדים האיכותיים שאנו בוחרים בקפידה ועם מענה ישיר לכל שאלה בזמן קצר. עם השנים אותגרנו לא פעם ולכן אנו מגיעים עם ניסיון רב במתן מענה לשירות גיזום וכריתת עצים גם במקומות בהם הגישה מוגבלת או אינה נוחה כלל. ברשותינו ציוד רב שיעזור לנו לבצע את העבודה בכל סיטואציה גם בעבודה לגובה. אנו מספקים שירותים גם בתחום גיזום עצי דקל, גיזום עצי פרי וגיזום עצים גבוהים.

גיזום וכריתת עצים
גיזום וכריתת עצים

גוזם עצים מקצועי לכריתת עץ !

יש להזמין שירות גיזום וכריתת עצים כאשר:

 עץ שגדל בצורה מסוכנת ועלול ליפול, עץ חולה מזיק לסביבה ולכן יש לכרות אותו או לטפל בו שיגדל נכון,פינוי שטח לנדל"ן או לכל מטרת פינוי, עץ שגורם להפרעות פיזיות בסביבה (הפרעות לחשמל/צנרת וכו), עץ שמרים מבנה או נכנס ולחלל הבית. ישנן סיבות נוספות לביצוע פעולת גיזום עצים אלו הנפוצות ביותר. אנו בחברת איכות הגיזום דואגים לתת מענה גם להמשך התהליך ומבטיחים לכם עבודה יסודית שתוציא את העצים מהשורש כדי להימנע מתופעות חוזרות ונשנות של הפרעות. אנו נשחרר אתכם מההתחייבות לטיפול ממושך ונעניק לכם שירות מצוין. הגיע הזמן לטפל בתופעה במענה חד פעמי ומקיף, כך לא תסבלו מנזקי העץ ומהחרקים שהוא מביא עימו במידה והוא חולה או לא נקי.

כריתת עצים חוק !

נשמח לייעץ לכם על שירותינו, על ביצוע התהליך, מתי הכי טוב לבצע אותו, מה הסיכונים שכרוכים בו אם בכלל. ההתייעצות הינה ללא תשלום וללא התחייבות ולכן אנו ממליצים לכם לשמוע את דעתנו. אנו מאפשרים ייעוץ בנושא גיזום וכריתת עצים גם בצילום העץ ומתן מענה מידיי בוואטאפ.

חברת שירותי גיזום עצים המובילה בישראל !

עבודה באחריות באמינות ושירות
גוזם באישור משרד החקלאות
עבודות מנוף ועבודות טיפוס
עובדים עם כל סוגי העצים

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!