כריתת עצים בתל אביב

תוכן עניינים

ישנן הרבה מאוד סיבות לכך שאנשים מחפשים שירות של כריתת עצים בתל אביב. אין לגשת לעניין זה בקלות ראש וצריך לדעת מי מוסמך לכרות עצים ומתי בעצם אסור לכרות וצריך פתרון חלופי כגון גיזום.

מתי צריך להזמין כריתת עצים בתל אביב

זו לא החלטה קלה, שצריך לכרות עץ. למעשה, בארץ על מנת לכרות עץ, אפילו כזה שנמצא בשטח פרטי, בשכונה בתל אביב או בשטח פתוח, צריך לקבל על כך אישור. בטרם נסביר על כך, נראה מתי עשוי להתעורר הצורך בכריתה. מקרה אחד שבו צריך לכרות עצים בתל אביב הוא כאשר רוצים לפתח מגרש לבניה. עם העץ לא מאפשר לבצע עבודת פיתוח, חייבים לכרות אותו. במידת האפשר, כדאי לנסות להעתיק אותו ממקומו, כלומר להעביר אותו למקום אחר. לפעמים, צריך להסיר עץ משום שהוא חולה או מסוכן. כלומר, כריתת עצים בתל אביב תתבצע אם נקבע שהעץ איננו יציב והוא עלול להתמוטט ולפגוע בעוברים ושבים או במבנה מסוים. במידת האפשר, ניתן לבצע כריתה חלקית, כלומר סוג של גיזום מקצועי. מה שמבצעים זה הסרה של חלק מהענפים באופן שמונע סיכון. כריתה של ענפים עשויה להידרש גם כאשר יש הפרעה או סכנה לתשתיות. כלומר, אם קו מתח גובה עלול להיפגע מענף שנשבר בסערה, עדיף לכרות את הענף או הענפים שמפריעים בצורה יזומה לפני החורף.

מי מוסמך לכרות

למי שיש גינה פרטית בתל אביב או גינה בבית משותף, בדרך כלל נעזר בגנן לתחזוקה שוטפת. חשוב להבין שגננים בתל אביב בדרך כלל אינם מוסמכים לבצע גיזום מקצועי או כריתה של ענפים ועצים. רק מי שיש לו רישיון של גוזם מוסמך ומי שמבקיא בכריתה על פי חוק יכול לבצע כריתת עצים בתל אביב. אם אתם מזמינים את השירות הזה, וודאו שמגיע אליכם רק איש מקצוע שעובד לפי הכללים, עם ציוד מתאים, עם כל אמצעי ההגנה והניסיון. הסרה של עץ, כריתה או גיזום שלא נעשים בצורה ראויה עלולים להוות סכנה – הן בשעת העבודה והן לאחריה.

מי מאשר לבצע כריתה

לצורך הכריתה או הגיזום (שלפעמים בעצמו נחשב לסוג של כריתה) לא צריך להתקשר לעריית תל אביב. מי שמאשר את הכריתה זה אך ורק פקיד היערות שמוסמך לבדוק זאת. זה לא רק עניין בירוקרטי. צריך להזמין את הפקיד שיבוא לראות את העץ. רק לאחר שהוא מאשר את ביצוע הפעולה אפשר להזמין שירות כריתה. חשוב להדגיש שגם פעולה שעשויה להיראות קוסמטית, כמו הסרת חלק מהעץ עשויה להיחשב לכריתה. לא רק השארת שורשים נחשבת לכריתה אלא גם הסרה של חלק משמעותי מהעלים והענפים. לבירור הנושא, חשוב לפנות לאיש מקצוע שמתמחה בכריתה ויכול לבצע את העבודה כנדרש ועם כל האישורים.

 

 

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!