גיזום עצים תל אביב

תוכן עניינים

כאשר ישנה סכנה של קריסה של ענפים על עצים מסיבות שונות, הדבר הנכון הוא לפנות לחברה שתבצע גיזום עצים בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ. בתנאים סביבתיים מסוימים, כמו בעקבות פגעי מזג אוויר בחורף, עצים גבוהים יכולים להיפגע ולהיות בסכנת קריסה. במקרים כאלה, בין אם העץ נמצא בשטח פרטי או בשטח ציבורי, ניתן לגזום אותו וכך גם לשמור על הבטיחות בסביבתו, וגם להימנע מכריתה מלאה של העץ.

מקרים אחרים שיכולים לדרוש גיזום עצים בתל אביב, הם כאשר רוצים לפעול למען היופי והמראה החיצוני של העץ, או למען שמירה על בריאותו. גיזום עצים נדרש כאשר רוצים לטפח עצים ולהעניק להם מראה מעוצב יותר. כך גם ניתן לשלוט בכיוון הצמיחה של העץ, ולמנוע ממנו לצמוח לכיוונים שאינם רצויים.  

גיזום עצים תל אביב

איך מבצעים גיזום עצים בתל אביב?

באופן כללי, ניתן לומר כי ישנן שלוש שיטות עיקריות לביצוע גיזום עצים תל אביב. בשיטה הראשונה משתמשים כאשר צמרת העץ היא גבוהה מאוד, ואין גורמים מפריעים כלשהם בסביבתה. בשיטה זו הגוזם נמצא על סל שממוקם על מנוף. מתוך הסל הוא יכול לבצע את הגיזום של העץ, ולהגיע בקלות לכל גובה בעזרת יכולת ההתכווננות של המנוף.

במקרים בהם אין גישה למנוף, ניתן לבחור אם להשתמש בסולם גבוה או פשוט לטפס על העץ לצורך הגיזום. כאשר מטפסים על העץ, נדרשת הקפדה מרבית על נושא הבטיחות. למעשה, גוזמי עצים שאין ברשותם התעודה המתאימה לצורך גיזום עצים בגובה, אינם מורשים לבצע עבודה מהסוג הזה. הטיפוס דורש יכולות פיזיות גבוהות מהגוזם, וכן ניסיון רב וידע מתאים.

כאשר מדובר בעצים נמוכים יחסית, ניתן לטפס עליהם בעזרת סולם – וזהו הפתרון הנוח והזמין ביותר. הסולם הוא בטיחותי יותר, וניתן להגיע באמצעותו לעצים שגובהם הוא עד 4-5 מטרים.   

מה חשוב בבחירת חברת גיזום עצים תל אביב?

אם אתם בעלי חצר פרטית שיש בה עצים שדרוש להם גיזום, חשוב לבחור את חברת העיצוב והגיזום הנכונה. כך גם אם אתם נציגים של חברה מסוימת או של רשות מקומית, ומעוניינים לתחזק את העצים שבשטחכם. בחירת החברה הנכונה תהיה בחירה בחברה שמחזיקה צוותים מנוסים לצורך גיזום עצים בתל אביב, ושהיא ערוכה לביצוע כל סוג של עבודת גיזום, בכל גובה ובכל תנאים סביבתיים.

גיזום עצים עושים עם "איכות הגיזום"

חברת "איכות הגיזום" היא חברה מובילה בתחום זה, שביצעה כבר פרויקטים רבים של גיזום עצים תל אביב. החברה פעילה כבר משנת 2000, וצברה ניסיון רב וכן שורה ארוכה של לקוחות מרוצים שממשיכים לעבוד עם החברה. החברה מעניקה ייעוץ מקצועי בתחום גיזום עצים או כריתת עצים, והיא תשמח לתת גם לכם שירות אמין ואיכותי בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!