גיזום עצים בכל רחבי הארץ

תוכן עניינים

יש לכם עצי נוי או פרי שזקוקים לגיזום ולעיצוב? חשוב שתקבלו שירותי גיזום מחברה מקצועית, מנוסה ואמינה בתחום זה. לא כל אחד יכול לבצע גיזום עצים בכל רחבי הארץ בצורה טובה, שתשמור על צורת העץ ועל בריאותו. לצורך זה נדרשים ניסיון וידע מקצועי רבים, ולכן חשוב לבחור את החברה הנכונה שתבצע את העבודה.

גיזום עצים הוא תחום שנושק לאמנות של ממש, ויש צורך בהכרה יסודית של סוגי עצים שונים ובסוג הגיזום שמתאים לכל אחד מהם. עצים שונים נבדלים בגובה שלהם ובעובי שלהם, ויש להתאים למאפיינים אלה את סוג הגיזום ההולם. בנוסף לכך, גיזום עצים בכל רחבי הארץ יכול לשמש למטרות שונות, ואופי הגיזום יהיה תואם גם למטרה שלשמה הוא מתבצע.

כך, אם הגיזום מתבצע למען שמירה על בריאות העץ, יהיה צורך בצורת גיזום מסוימת. לעומת זאת, במקרים בהם הגיזום משמש לעיצוב של העץ או למניעה של נזקים בתקופת הגשמים והחורף – יהיה צורך בצורות גיזום אחרות.

מהן השיטות הנפוצות לגיזום עצים?

כדי לבצע גיזום עצים בכל רחבי הארץ, מומלץ לבצע את הגיזום באמצעות טיפוס על העץ או באמצעות שימוש בסולם. כאשר הגיזום מיועד לעצי נוי או פרי שהם נמוכים יחסית, סולם עבודה סטנדרטי בהחלט יכול להספיק. לעומת זאת, כאשר מדובר בגיזום של עצים שגובהם יותר מ-10 מטרים, יש צורך בגיזום על ידי טיפוס על העץ לגובה או באמצעות שימוש בסיוע של מנוף.

לכל שיטה שבה בוחרים הגוזמים יש את היתרונות היחסיים שלה, והיא יכולה להתאים בהתאם לסוג העץ הספציפי שאותו גוזמים. שימוש במנוף הוא הדרך הנוחה ביותר להגיע לצמרות גבוהות, אך במקרים רבים ישנם גורמים סביבתיים שיכולים להפריע למעבר המנוף או לשימוש בו. כך למשל, אם צמרות העצים צפופות ונוגעות זו בזו, או שישנם קווי חשמל בסביבת צמרת העץ – לא יהיה ניתן להשתמש במנוף. השימוש במנוף יכול גם לייקר את פעולת הגיזום, ולכן לעתים חברות הגיזום מעדיפות להשתמש בשיטת הטיפוס על העץ.

"איכות הגיזום" – גיזום עצים בכל רחבי הארץ

חברת "איכות הגיזום" פועלת בהצלחה כבר יותר משני עשורים בכל רחבי הארץ בביצוע של עבודות גיזום וכריתה של עצים. החברה מחזיקה צוותים מיומנים ומנוסים, שכולם עברו הכשרה לצורך עבודה בגובה רב, והם יכולים לספק שירותי גיזום עצים בכל רחבי הארץ בצורה המקצועית והטובה ביותר.

אם יש לכם עצים ברשותכם שדורשים גיזום לצורך מטרות בריאותיות של העץ או לצורכי עיצוב ונוי, אתם מוזמנים לפנות לנציגי החברה ולקבל ייעוץ מפורט ומותאם אישית, וכן הצעת מחיר מפורטת בהתאם לסוג העבודה שלה אתם זקוקים. נשמח לעמוד לשירותכם לכל מטרה של גיזום עצים ברחבי הארץ, ולספק שירות איכותי, אמין ומקצועי ביותר.

גיזום עצים מקצועי

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!