גיזום עצים ביפו

תוכן עניינים

גיזום עצים ביפו וברחבי הארץ חייב להתבצע תמיד על ידי אנשי מקצוע המוסמכים לכך. בישראל קיימות שתי הסמכות שאותם חייבים אנשי גיזום עצים לעבור. ההסמכה הראשונה ניתנת על ידי משרד החקלאות והשנייה על ידי משרד התמ"ת. הסמכות אלה מכשירות לבצע גיזום עצים באופן בטיחותי ונכון, וכן מוודאות כי אנשי המקצוע בתחום זה יוכלו לבצע עבודות גיזום בגובה רב. זאת מכיוון שגיזום עצים היא פעולה שמצריכה בדרך כלל לטפס לגובה של צמרת העץ, שיכולה להיות בגובה של מטרים רבים.

לכן, עבודת גיזום העצים מצריכה שימוש בטכניקות שונות של טיפוס, שימוש בסולמות גבוהים ואף שימוש במנוף. כל סוגי השיטות האלו מצריכות ידע מקצועי וניסיון, ולכן לא ניתן לבצע אותם ללא ההכשרה המתאימה. גם אם העצים הם עצים נמוכים יותר, ונמצאים בשטח החצר הפרטית שלכם – אינכם יכולים לגזום אותם באופן חוקי מבלי להיעזר בשירותיה של החברה המקצועית המתאימה.  

מתי נבצע גיזום עצים ביפו?

גיזום עצים ביפו יכול לשמש למגוון מטרות ולענות על מגוון צרכים. ראשית, גיזום עצים יש לבצע בכל מקרה בו חלק מהענפים של העץ נמצאים בסכנת קריסה. במקרים כאלה, מדובר בדרישה בטיחותית, ויש לבצע את גיזום הענפים בהקדם. עצים גם יכולים להפריע למעבר של קווי חשמל, ואם העצים נמצאים בשטח פרטי, בעל השטח מחויב לבצע גיזום שלהם.

סיבות נוספות לביצוע גיזום עצים ביפו יכולות להיות למטרות שמירה על בריאות העץ והצורה שלו. במקרים רבים הגיזום מתבצע למטרות טיפוח ונוי, גם אם העץ בריא לחלוטין. בעזרת שיטות של גיזום ועיצוב עצים ניתן להגיע לתוצאות יפות ומרשימות, שמשדרגות את המראה של העצים ושל החצר או הגינה כול

במקרים שבהם העץ חולה, ניתן לבצע גיזום של ענפים כדי להוריד חלקים חולים ולשפר את מצב בריאותו. במקרים קיצוניים, כמו במקרים שבהם העץ מכורסם מבפנים באופן מסוכן, יש צורך לכרות אותו לחלוטין, ולא ניתן להסתפק בגיזום שלו. גם במקרים כאלה, חובה להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית של גיזום וכריתת עצים, ואף לקבל אישור רשמי לכריתת העץ (שאותו ניתן לקבל מפקיד היערות המקומי).

טכניקות שונות לגיזום עצים ביפו

כדי לבצע גיזום עצים ביפו, ניתן להשתמש במגוון שיטות. השיטה המועדפת על גוזמי עצים תהיה בדרך כלל באמצעות טיפוס על סולם וניסור של הענפים. במקרים בהם לא ניתן להגיע בעזרת סולם לכל חלקי העץ, יש להשתמש בסל הנמצא על מנוף, או לטפס על העץ. פעולת הטיפוס יכולה להיות מסוכנת, ולכן יש להקפיד על כל אמצעי הבטיחות הנדרשים כאשר מבצעים אותה.

בכל מקרה, חשוב מאוד להיעזר בשירותיה של חברת גיזום מובילה בתחומה, כמו חברת "איכות הגיזום". ככל שהעבודה תהיה איכותית ומקצועית יותר, יהיה קל יותר לשמור על בריאות העץ או לבצע את הגיזום כדי לשמור על הבטיחות בסביבתו.

כריתת עצים ביפו עם מקצוען בתחום

גיזום עצים ביפו

איך גוזמים עצים ביפו?

גיזום עצי דקל
גיזום עצים בפתח תקווה
גיזום עץ דקל

חייגו עכשיו!

גיזום עצים תל אביב
עבודה באחריות באמינות ושירות
גיזום עצים בתל אביב
גוזם באישור משרד החקלאות
עבודות מנוף בתל אביב
עבודות מנוף ועבודות טיפוס
גיזום עץ
עובדים עם כל סוגי העצים

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!