גיזום עצים במחיר טוב

תוכן עניינים

אם יש לכם חצר פרטית, שבה יש עצי פרי ונוי, או עצים מכל סוג אחר, אתם וודאי יודעים כי כל עץ נזקק לגיזום מדי פעם. במקרה של עצי נוי, הגיזום צריך להתבצע לעתים תכופות יחסית, כדי לשמור על הצורה הנאה שלהם ועל המבנה של העץ. בנוסף לכך, הגיזום תורם גם לבריאות של העץ, ולכן מומלץ לבצע אותו באופן קבוע על ידי פנייה לחברת גיזום עצים מקצועית. הדבר נכון גם לעצים הנמצאים בשטחים ציבוריים, שעליהם אחראית רשות מקומית כלשהי או גוף ציבורי.

עצים גבוהים יותר שצומחים ברחוב ואינם משמשים לנוי, זקוקים לגיזום בעיקר במקרים בהם יש להם מחלה כלשהי. עצים כאלה אינם נזקקים לגיזום באופן קבוע, אך בכל זאת מומלץ לבצע להם גיזום לפחות אחת לכמה שנים.

בין אם אתם בעלים של עצי נוי ופרי או נציגים של גוף ציבורי, אתם וודאי מעוניינים לקבל גיזום עצים במחיר טוב. המחיר של הגיזום תלוי בגורמים משתנים רבים, אך בהחלט ניתן לקבל הצעות מחיר מותאמות אישית מחברות מובילות בתחום זה, כמו חברת "איכות הגיזום".

מה כולל גיזום עצים מקצועי

כל פעולה של גיזום עצים מקצועית מצריכה מספר שלבים. התהליך של הגיזום תלוי בגובה העץ, ביכולת להגיע בנוחות לצמרת שלו, וכן במצבו הבריאותי ובהיקף הגיזום הנדרש. כדי לבצע את הגיזום, יש קודם כל לטפס על העץ. הטיפוס יכול להתבצע באמצעות סולם ייעודי או באמצעות טיפוס ללא סולם על העץ עצמו. במקרים בהם מדובר בעצים בגובה רב מאוד, נהוג להשתמש בעזרה של מנוף כדי להגיע לחלקים העליונים של העץ.

לאחר שנמצאים על העץ, יש לנסר את הענפים בהתאם לשיטת הגיזום ולסוג העץ. לבסוף, חשוב לפנות את הגזם בצורה מסודרת על מנת שלא לקבל קנסות מהעירייה או מהמועצה המקומית. פינוי הגזם הוא חלק אינטגרלי מתהליך הגיזום, וחברות מקצועיות בתחום זה מכניסות את השלב הזה בביצוע לתוך הצעת המחיר שלהן.

איך ניתן לקבל גיזום עצים במחיר טוב?

לפני שניתן לומר איך אפשר לקבל הצעת גיזום עצים במחיר טוב, יש להבין כיצד מתומחרת פעולת הגיזום. מה שיכול לייקר את הצעת המחיר הוא השימוש במנוף, היקף כוח האדם הנדרש לביצוע הגיזום, הגובה של העץ וכן משתנים נוספים הקשורים לסביבה שבה נמצאים העצים. מחיר הגיזום יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכל עץ לכמה אלפי שקלים (בדרך כלל עד 3,000 ₪ בממוצע). כדי לקבל הצעת מחיר של גיזום עצים במחיר טוב, ניתן להגיע להבנה עם חברת הגיזום. כך, במידה ומדובר בגיזום של כמות גדולה של עצים, ניתן לקבל הנחה. ניתן גם לקבל מחיר טוב בהתאם לאופן הפינוי של הגזם. אם תהיו מוכנים לפנות את הגזם בעצמכם, תוכלו לקבל מחיר טוב יותר. בכל מקרה, חשוב שלא להתפשר על איכות ביצוע העבודה, גם אם המחיר שמוצע לכם הוא לא הזול ביותר.

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!