גיזום עץ

תוכן עניינים

ביצוע של גיזום עץ אינו יכול להתבצע בצורה מקצועית על ידי כל אחד. גם אם אתם גננים חובבים, ויש לכם מיומנות רבה בגיזום של צמחים שונים, אינכם יכולים לבצע גיזום עץ באופן מקצועי ללא ההסמכה המתאימה והרישיון המתאים. גננים חובבים רבים היו שמחים מאוד לבצע עבודות גיזום מפעם לפעם, אך הדרישות של עבודת גיזום מקצועית הן רבות, והפעולה גם כרוכה בסיכון רב כאשר היא אינה מתבצעת באופן בטיחותי ונכון.

מכיוון שבמרבית המקרים הגיזום מצריך טיפוס לגובה רב, וכן שימוש בכלים מקצועיים וגם שימוש במנוף במקרים רבים – יש צורך בביטוח מלא לצורך גיזום עץ וכן בניסיון רב ובידע המקצועי המתאים כדי לעשות זאת בצורה טובה ובטוחה.

הכשרה לגוזמי עצים

בישראל קיימות כיום שתי תעודות מקצועיות בתחום גיזום העצים. התעודה הראשונה היא תעודה שנקראת "גוזם מומחה" והיא ניתנת על ידי משרד החקלאות. התעודה מצריכה מעבר של הכשרה מתאימה בתחום זה ומעבר מבדק לצורך קבלת התעודה. רק גוזמים שיש ברשותם תעודה זו הם מוסמכים באופן רשמי לביצוע עבודות של גיזום עץ ברחבי הארץ.

התעודה השנייה ניתנת על ידי משרד התמ"ת והיא מאפשרת לבצע גיזום עצים בגובה. רק נושא תעודה שכזו יכול לבצע עבודות גיזום עצים בגובה רב. גם תעודה זו מצריכה מעבר של תהליך לימוד והסמכה, וכן מעבר של מבדק המאשר את הידע והיכולות של נושא התעודה. גוזמי עצים שאין להם את התעודה הזו אינם יכולים לבצע עבודות גיזום בגובה רב, והם יכולים רק לבצע גיזום בגבהים נמוכים שאינם מצריכים טיפוס לגובה או שימוש במנוף כדי לבצע את הגיזו

כל מי שמבצע גיזום עצים באופן מקצועי נדרש גם שיהיה לו כיסוי ביטוחי מתאים. כאשר עובדים עם חברה מקצועית כמו "איכות הגיזום", אין צורך לדאוג בעניין זה, אך חשוב תמיד לוודא שגוזם העצים שאתם עובדים איתו יהיה מבוטח באופן מלא. במקרה של תאונת עבודה, כאשר אין ביטוח מתאים למבצע העבודה, יש סכנה לתביעות יקרות מאוד ולהסתבכות בהליכים משפטים יקרים ומיותרים.

גיזום עץ מקצועי לכל מטרה

כאשר גיזום עץ מתבצע באופן מקצועי, ניתן ליהנות מעצים מטופחים ובריאים יותר. הגיזום משמש במקרים רבים לעיצוב של עצי נוי, ובמקרים אחרים למטרות של תחזוקה ותברואה. במקרים רבים, ליד צמרות של עצים יש קווי חשמל מסוכנים וכן גורמים מסכנים אחרים, ולכן נדרש גיזום של העץ כדי למנוע את אותן סכנות. בנוסף לכך, גיזום נדרש לא פעם לצרכי שמירה על בריאות העץ, ולכן במקרים אלה נהוג להיעזר בשירותי גיזום עץ מקצועיים.

עבודה עם חברת "איכות הגיזום"

חברת "איכות הגיזום" פועלת מאז שנת 2000, והיא מציעה שירותים מקצועיים של גיזום עצים ושל כריתה והעתקה של עצים. מדובר בחברה שהיא מהמובילות בתחום זה, ואתם מוזמנים לפנות אלינו לצורך קבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לגיזום עצים או לכריתה שלהם.

תפריט נגישות

התקשר עכשיו!